سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسانه دل

متن ریمیکس نگاه تو از فرزاد فرزین

    نظر


متن ریمیکس نگاه تو از فرزاد فرزین

ببین حال و هوام یه جوریخوبه، اگه نبودی رویایی نمی شد

کنارتو یه کاراهای و کردم، اگه نبودی تنهایی نمیشد


چیکار کردی با قلبم که شب و روز، همش اسم تو رو روو لب میارم
جلو مردم سرم همیشه بالاست، اگه کسی رو جز تو دوست ندارم
من به فدای نگاه تو، دوست دارم اینجوری حالتو
قربون اون روی ماهتو، همه دنیام شده مال تو
من به تو خیلی وابسته مو، بدجوری عاشقت هستمو
دل به دل تو که بستمو، عشق تو کار داده دستمو
میخوام فقط نگاهم به تو باشه، چشام درگیر چشمای تو باشن
من یه جوری عاشقت میشم که هر روز، همه دنیا بخواد جای تو باشن
من به فدای نگاه تو، دوست دارم اینجوری حالتو
قربون اون روی ماهتو، همه دنیام شده مال تو
من به تو خیلی وابسته مو، بدجوری عاشقت هستمو
دل به دل تو که بستمو، عشق تو کار داده دستمو
ببین عطرت منو سمتت کشونده
همه دنیا به جز دست تو سرده
فقط میخوای که من خوشبخت باشم
همین کارات منو دیوونه کرده
من به فدای نگاه تو، دوست دارم اینجوری حالتو
قربون اون روی ماهتو، همه دنیام شده مال تو
من به تو خیلی وابسته مو، بدجوری عاشقت هستمو
دل به دل تو که بستمو، عشق تو کار داده دستمو