سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسانه دل

متن آهنگ شده ای جانم از علی گردش کنان

    نظر

متن آهنگ شده ای جانم از علی گردش کنان


از دست اگر رفتم و دیووانگی اما
پرواز اگر گشتم و آوارگی اما
چشمان تو شمع دل ساده من برد
پروانه شدم سوختم و سادگی اما
از روی تو شرمنده شرمنده ام ای دوست
از دوست رسد آنچه که بر دوست چه نیکوست
این رشته که افکنده به گردن گله دارد
هرجا که کشد آخر آن طره گیسوست
شده ای جانم دردم و درمانم
من که میدانم هوای پر زدن نداری
شده ای جانم غم پنهانم
گله ای دارم خبر زمن چرا نداری
بیتاب نگاهی شده قلبم شده بیمار
با کُشتن ما ناز مکن دست نگهدار
زیبای تو همچو تماشای جهانیست
زیبای آن گشته در آینه به تکرار
جانم شده ای قیمت این عشق گران است
بر حال دلم عالم و آدم نگران است
آن طهفه که خواهی بستانی ز من ای عشق
جان است جان است جان است
شده ای جانم دردم و درمانم
من که میدانم هوای پر زدن نداری
شده ای جانم غم پنهانم
گله ای دارم خبر زمن چرا نداری